Hell Yeah Pointer 6

Şifresiz İzlenme Scripti + Ücretsiz Api


Öncelikle Merhabalar , bu scriptimizde İnstagram şifresiz izlenme scriptini tanıtacağım bu script sayesinde user gerektirmeden video izlenme atabileceksiniz.
Kısa bir şekilde özelliklerini öğrenmek isterseniz.
+ Sınırsız İşlem Hakkı.
+ Sınırsız izlenme gönderimi.
+ Database gerektirmez.
 



Script kurulum ;

1 : PHP destekleyen bir hostinge kurunuz.
2 : Dosyaları aktardıktan sonra index.php dosyasını açınız.
3 : Api key yerine size vereceğim api keyini giriniz o kadar 

Api Key : 1281f1c40816f92d052a99afd4c48966



RAR PASS: kafadengiscript.blogspot.com




2 yorum

yorum
Admin
admin
23 Ağustos 2020 10:10 ×

Admin api key yerini bulamadım bana gösterebilme ihtimalin var mı kelime bul yerindende baktırdım yine cıkmadı incelediğim halde bulamadım hata bende olduğunu sanmadığım için sizinle iletişime geçtim iyi günler admin

Cevapla
avatar

İnstagram Takipçi hilesi Mobiltakipciyiz

İnstagram Takipci Hilesi